В какви избиратели са се прицелили лицата, напуснали БСП с амбиция за “нов ляв проект” и ясен пропутински уклон?
Войната на Русия срещу Украйна и демократичния свят: Лондон потвърди предаването на Украйна ракети Brimstone 2. Путин цинично към подбрани майки на войници: “умира се и от автокатастрофи и от препиване”. Възможно е украинско форсиране на Днепър.
Китай: Невиждани от Тянанмън и 1989 протести и арести разтърсват не само Пекин, но и милионните градове на страната. Недоволството е от политиката “нула ковид” и икономическата криза. Първо изпитание за “новият император” Си за чиято оставка се чуват възгласи.
БСП: В какви избиратели са се прицелили старите лица, напуснали партията с амбиция за “нов ляв проект” и ясен пропутински уклон? Защо младежката организация се обяви за машинно гласуване, което Нинова и Свиленски защитаваха, а сега са в “хартиената коалиция” с ГЕРБ и ДПС? Какво показва това, че евродепутатите от БСП гласуваха де факто в подкрепа на спонсора на тероризма Путин и как социалистите приемат наличието на олигарси в социалната партия – на живо от Сливен Д-р Събина Петканска-Вълева, член на Общинския съвет на БСП.
Политика:
▪ Радев назначи в ББР последния шеф на Комсомола Кардадимов, който според BIRD.BG е с с два имота в Ница за над 1 милион лева. А за капак – Радев отличи скандално с орден “Стара планина” – първа степен човекът на “Мултигруп” и дал 1 млн. лв хонорар на “хидролога Доган”.
▪ ДП и ПП реагират с явно сближаване за местните избори на бруталността, с която коалицията на статуквото ГЕРБ-БСП-ДПС налага едно очевидно ретроградно решение за връщане на хартиената бюлетина. Това може ли да бъде използвано и на предсрочен вот? Какво трябва да бъде отговорено на наглостта на Лукойл и явно услужливата позиция на Радев? Какво може да бъде спасено до вота в рухналата София – гост Трайчо Трайков – кмет на район „Средец“.
Авто: В България сигурността по пътищата и замърсяването на въздуха са в пряка зависимост от остарелия безвъзвратно автопарк. Държавата не приложи нито “моркова”, нито тоягата, за да промени това. А европейската регулация за преминаване към чисти коли вече е приета и производителите са в мъчителен преход, който съвпадна с трусовете от пандемията и войната – гост Храбрин Иванчев, председател на УС на Асоциация на автомобилните производители.