Бранда МЕСОМАНИЯ отбеляза 30-годишно юбилейно издание

Бранда МЕСОМАНИЯ отбеляза 30-годишно юбилейно издание

Екипът на предаването “Брандовете на България” по ТВ1 България е част от медийните партньори на Асоциацията на месопреработвателите в България!

“Месомания 2023” се проведе с подкрепата на Министерство на земеделието и храните и на Държавен фонд “Земеделие”. 

От 8 ми до 11 ноември, най-големия изложбен център в София – Интер Експо ЦЕНТЪР, проведе международните изложения Месомания, Светът на млякото, Булпек и Интерфуд & Дринк с фокус върху българското производство.

Асоциацията на месопреработвателите в България активно работи за създаване на международни контакти за българския месопреработвател и осигурява подкрепа в целия процес на производство – от машините и съоръженията до достигане на месните продукти до трапезата не само на българина, но и в цял свят.

Тази година се навършват 30 години от създаването на бранда “Месомания”!

Бранда “Месомания” е устоял на промените в цялостната икономическа среда и на юбилейното издание в международните изложения в Интер Експо Център връчи Златните медали на “Месомания 2023”. 

Благодарение на целенасочената работа на ръководството на асоциацията, тази година се придаде допълнителна стойност на отличията за качествени и оригинални пазарни продукти.

Министър Вътев получи почетен плакет, за принос, чието дело е свързано с даване на името на бранда “Месомания”! “Златният медал, съчетан с диплома за отличие от 30-то издание на “Месомания” е не само награда, но и доказателство за ангажираността и новаторството на най-добрите компании в бранша и техните постижения”. Това сподели Атанас Урджанов – председател на УС на Асоциацията на месопреработвателите в България . 

На щандовете на производителите се отличиха традиционни месни продукти, защитени в ЕС като наименования за произход, защитени географски указания и храни с традиционно специфичен характер. 

Министъра на земеделието и храните Кирил Вътев, тържествено откри международните изложения,заедно с посланика на САЩ И делегати от българския политически елит.

“Българските продукти имат потенциал да достигнат до трапезата на потребителите в САЩ и с целенасочена стратегия, това е напълно възможно.” Това сподели посланика на САЩ за България Кенет Мертен.

Благодарение на двигателите на Асоциацията на месопреработвателите в България и тяхната  отдаденост към развитието на цяла една ключова индустрия за страната, българските месопреработватели имат шанса да споделят успехите на световните брандове.

Диляна Попова, изпълнителен директор и Атанас Урджанов, председател на УС на Асоциацията на месопреработвателите застанаха  пред камерите на ТВ1 България  и споделиха с нас тенденциите, предизвикателствата през които минават малките и средни компании и дадоха отговори на ключови въпроси, свързани с месното производство и посоката на развитие на бранда “Месомания”!

Цялото интервю гледайте този петък, 17 ноември, от 19.30 часа само в ефира на ТВ1.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Нашият уебсайт използва бисквитки, за да подобри разглеждането му във Вашия браузър.