Водещата на предаването “Брандовете на България” по ТВ1 България, Мария Василева ще даде възможност на основателите на над 300 български бранда да разкажат повече за това какви са предизвикателствата в производството в сектора на хранително вкусовата-промишленост на България.
Между 8 и 11 ноември, в Интер Експо Център, гр. София ще се проведат Международните хранителни изложения МЕСОМАНИЯ, ПЪТЯТ НА МЛЯКОТО, БУЛПЕК, INTERFOOD & DRINK 2023.
Висококачествени продукти от цял свят, стотици щандове, специализирани събития, състезания, награди и делови контакти. Всичко това предстои на най–големите събития в хранително–вкусовия сектор в България МЕСОМАНИЯ, ПЪТЯТ НА МЛЯКОТО, БУЛПЕК, INTERFOOD & DRINK.
Целта на медийното партньорство е да даде възможност гласа на на малките, средни и занаятчийски брандове на България, да разкажат за предизвикателствата в сектора и заедно с обединени усилия на медията и организаторите на форума, да се потърсят отговорите, за да се дадат решения.
“Пазарният опит показва, че брандовете, които се отличават с устойчивост на бизнес процесите си са тези, които инвестират освен в иновации в производствени процеси и в социално-отговорни каузи, зелени линии на продуктово позициониране, както и в медийно отразяване на успехите, които постигат.
Това партньорство е от изключително значение не само за нас, като партньори, но и за цялостната микроикономическа сцена на страната. Защото малките български брандове са тези, от чийто пазарни успехи зависи голяма част от икономическата стабилност на страната.
Нашата мисия е да им даваме гласност и като медия с фокус върху свободната журналистика в България, да търсим отговори от съответните държавни институции в полза на българския бизнес.”
Сподели Мария Василева, водеща на предаването “Брандовете на България” по ТВ1 България.
Интер Експо Център има съществен принос за цялостния растеж на местната икономика стимулиране на местното производство, увеличаване на дела на български продукти в потребителската кошница на крайния клиент.
Медийното партньорство с Интер Експо Център е от голяма важност за развиването и разширяването на обхвата на българските брандове, а също така и за успешното им налагане на български пазар.
За ТВ1 България
ТV1 е една от първите независими телевизионни компании в България с репутация и опит както на българския пазар, така и на територията на Европа и Азия.
ТV1 България е политематична медия с икономическо, социално и лайфстайл съдържание, независисимо от ограниченията на външни фактори и с фокус върху свободата на словото в България. Предаванията в ефира на телевизията са алтернатива и друга гледна точка на актуални за обществото теми, разглеждани и в големите медийни групи, но без наложените ограничения за контрол на съдържанието.
За предаването “Брандовете на България”
Предаването Брандовете на България е лидер сред предаванията, които дават форум на създателите на по-добрите брандове на България да говорят и да споделят своите постижения с рекламен фокус върху името на компанията.
Форматът” Брандовете на България” успешно се утвърди през последната година в ефир като начин за ефективна реклама на корпоративния и личния бранд пред подбрана и сегментирана аудитория от българи и чужденци на високи мениджърски позиции, лидери на мнение и дипломатическата общност в България.
За Интер Експо Център
Интер Експо и Конгресен Център e изложбеният център в София, символ на модерните и успешни бизнес практики. Компанията е специализирана в организирането на събития с различен обем и формат. Всяка година програмата включва около 40 международни изложения и над 300 събития, които се провеждат на територията на Интер Експо Център.