II-ро издание на Годишните Национални Награди “Бранд на България”

II-ро издание на Годишните Национални Награди "Бранд на България"

II-ро издание на Годишните Национални Награди “Бранд на България” ще се проведе на 4 април в Интер Експо Център, София

ТВ1 България и предаването „Брандовете на България“ в стратегическо партньорство с Интер Експо Център в подкрепа на българските брандове по време на форума „Втори Национални Годишни награди „Бранд на България“

На 04.04.2024 г. от 16:00 ч. в Зала Витоша, Интер Експо Център ще се проведе официалната тържествена церемония по връчване на бизнес наградите “Бранд на България”, организирана от ТВ предаването „Брандовете на България“, една подукция на TV1 реализирана и с подкрепата на Интер Експо Център.

Годишните Национални Награди “Бранд на България” имат за цел да отдадат заслужено внимание и признание към брандове от цялата страна, установени на български пазар, както и техния значителен принос за развитието на българската икономика. Фокус в селекцията са освен наложени и изявени брандове, които са двигател на икономиката на страната и такива, които имат принос в малкия и среден бизнес и дават пример на останалите и надежда, че златните години пред българската икономика предстоят.
На сцената ще се появят брандове иноватори, брандове търсещи решения и намиращи правилните подходи в творчески концепции, вградени правилни корпоративни политики, с фокус върху екологосъобразност и нестихващ стремеж към развитие.
Организатор на събитието е водещата на предаването „Брандовете на България“ по ТВ1 България, Мария Василева, която ще даде възможност на селектирани ТОП 20 бранда на България да разкажат повече за това какви са предизвикателствата, постиженията и кои са хората зад логото, които градят устойчивите бизнес политики на страната ни.
Ководещ на събитието ще е Павел Владимиров, познат от сутрешния блок на Нова Телвизия „Здравей, България“ и основател на бранда за производство на видео съдържание, рекламни клипове и филми – CINEMATIKA.
На тържествената гала церемония ще бъдат връчени награди със симовола „лъв“ олицетворяващ просперитета на България и основен елемент в герба на страната ни. Участниците са в 20 бизнес направления и са подбрани така, че да покриват над 10 бранд критерия за оценка от 6 членна комисия.
Програмата включва и дискусионен панел “Бъдещето пред Брандовете на България и устойчивото бизнес развитие на страната ни” .
Дискусионния панел ще се проведе от журналиста Марио Ангелов с комисията по оценка, която включва изявени бизнес лидери на страната ни.
Дискусионния панел ще предостави възможност за обсъждане и анализ на тенденциите и новостите в сектори като Дигитана трансформация, Изкуствен интелект, Събитиен мениджмънт, Творчески решения в полза на бранда, Бъдещи трансгранични сътрудничества и перспективите пред страната ни и др.
Участниците в дискусионния панел са:
• Председател на комисията: Ивайло Иванов Управител, Интер Експо Център;
• Зам. Председател -Камелия Терзийска, Управител Brain Storm Consult;
• Надзорен съветник: Ивайло Георгиев, СЕО Next Basket;
• Член на комисия: Николай Нероев, ОСНОВАТЕЛ НА КОМПАНИЯ RoboBIZZ;
• Член на комисия: Румен Ковачев, Директор на ТВ1 България
• Иван Тихов, преставител за България на немската бизнес организация Представител за България на немската бизнес асоциация BVMW e.V
Бизнес частта включва и тема: Защо германския бизнес решава да инвестира в България и с какво нашата страна е интересна в икономическо отношение?
За доброто настроение на гостите на събитието ще се погрижи неповторимият талант Искрен Пецов, който обещава да внесе емоция и вдъхновение в залата с патриотични песни за България.
Целта на Второто издание на Национални годишни награди „Бранд на България“ е да даде възможност да се разкажат както предизвикателствата пред различни сектори на икономиката, така и да се наградят усилията на хората, които са двигатели към положителна промяна и са градетели на новата бизнес среда на България.
„Пазарният опит показва, че брандовете, които се отличават с утойчивост на бизнес процесите си са тези, които инвестират освен в иновации в производствени процеси и в социално-отговорни каузи, зелени линии на продуктово позициониране, както и в медийно отразяване на успехите, които постигат.
Тези „Втори Годишни национални награди Бранд на България“ са от изключително значение за цялостната микроикономическа сцена на страната. Защото както от големите, така и от малките български брандове и от техните пазарни успехи зависи голяма част от икономическата стабилност на страната и промяната на цялостната предприемаческа среда.
Моята мисия е да им даваме гласност и като представител на медия с фокус върху свободната журналистика в България ТВ1 България, да търся отговори и решения от съответните държавни институции в полза на българския бизнес.“
Сподели Мария Василева, водеща на предаването Брандовете на България по ТВ1 България и главен визионер на форума.
За повече информация относно събитието, може да се свържете на тел. 089 848 2538.
Интер Експо Център има съществен принос за цялостния растеж на местната икономика стимулиране на местното производство, увеличаване на дела на български продукти в потребителската кошница на крайния клинет.
Медийното партньорство с Интер Експо Център е от голяма важност за развиването и разширяването на обхвата на българските брандове, а също така и за успешното им налагане на български пазар.

За ТВ1 България

ТV1 е една от първите независими телевизионни компании в България с репутация и опит както на българския пазар, така и на територията на Европа и Азия.
ТV1 България е политематична медия с икономическо, социално и лайфстайл съдържание, независисимо от ограниченията на външни фактори и с фокус върху свободата на словото в България. Предаванията в ефира на телевизията са алтернатива и друга гледна точка на актуални за обществото теми, разглеждани и в големите медийни групи, но без наложените ограничения за контрол на съдържанието.

За предаването „Брандовете на България“

Предаването Брандовете на България е лидер сред предаванията, които дават форум на създателите на по-добрите брандове на България да говорят и да споделят своите постижения с рекламен фокус върху името на компанията.
Форматът“ Брандовете на България“ успешно се утвърди през последната година в ефир като начин за ефективна реклама на корпоративния и личния бранд пред подбрана и сегментирана аудитория от българи и чужденци на високи мениджърски позиции, лидери на мнение и дипломатическата общност в България.

За Интер Експо Център

Интер Експо и Конгресен Център e изложбеният център
в София, символ на модерните и успешни бизнес практики. Компанията е специализирана в организирането на събития с различен обем и формат. Всяка година програмата включва около 40 международни изложения и над 300 събития, които се провеждат на територията на Интер Експо Център.
За медийни контакти:
Мария Василева
Телефон: 089 848 2538
Bbagency.marketing@gmail.com
www.Tv1.bg

За предаването „Брандовете на България“

„Брандовете на България“ е първият телевизионен формат, посветен изцяло на успехите и добрите практики на бизнесите и брандовете на България. Излъчва се всеки петък от 19:30 ч. по TV1, с водещ и продуцент Мария Василева.
За медийни контакти:
Мария Василева
Телефон: 089 848 2538.
ТВ1 България и предаването „Брандовете на България“ в стратегическо партньорство с Интер Експо Център в подкрепа на българските брандове.
Водещата на предаването „Брандовете на България“ по ТВ1 България, Мария Василева ще даде възможност на основателите на над 300 български бранда да разкажат повече за това какви са предизвикателствата в производството в сектора на хранително вкусовата-промишленост на България .
Между 8 и 11 ноември, в Интер Експо Център, гр. София ще се проведат Международните хранителни изложения МЕСОМАНИЯ , ПЪТЯТ НА МЛЯКОТО, БУЛПЕК, INTERFOOD & DRINK 2023.
Висококачествени продукти от цял свят, стотици щандове, специализирани събития, състезания, награди и делови контакти. Всичко това предстои на най-големите събития в хранително-вкусовия сектор в България МЕСОМАНИЯ, ПЪТЯТ НА МЛЯКОТО, БУЛПЕК, INTERFOOD & DRINK.
Целта на медийното партньорство е да даде възможност гласа на на малките, средни и заначдчийски брандове на България, да разкажат за предизвикателствата в сектора и заедно с обединени усилия на медията и организаторите на форума, да се потърсят отговорите, за да се дадат решения.
„Пазарният опит показва, че брандовете, които се отличават с утойчивост на бизнес процесите си са тези, които инвестират освен в иновации в производствени процеси и в социално-отговорни каузи, зелени линии на продуктово позициониране, както и в медийно отразяване на успехите, които постигат.
Това партньорство е от изключително значение не само за нас, като партньори, но и за цялостната микроикономическа сцена на страната. Защото малките български брандове са тези, от чийто пазарни успехи зависи голяма част от икономическата стабилност на страната.
Нашата мисия е да им даваме гласност и като медия с фокус върху свободната журналистика в България, да търсим отговори от съответните държавни институции в полза на българския бизнес.“
Сподели Мария Василева, водеща на предаването Брандовете на България по ТВ1 България
Интер Експо Център има съществен принос за цялостния растеж на местната икономика стимулиране на местното производство, увеличаване на дела на български продукти в потребителската кошница на крайния клинет.
Медийното партньорство с Интер Експо Център е от голяма важност за развиването и разширяването на обхвата на българските брандове, а също така и за успешното им налагане на български пазар.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Нашият уебсайт използва бисквитки, за да подобри разглеждането му във Вашия браузър.