Този петък гост в “Брандовете на България” е Виолета Ал Самара, основател на холистичен център с бранда Al Samara body & mind!
Лично от нея ще разберем има ли универсално решение за справяне в клиничната психология и защо в своята дейност залага на симбиозата между духа и тялото? Какво е позитивна психология и решение на какви казуси дава тя? Очаква ли се състояния като социална тревожност, ниска самооценка, зависимости да се увеличават, или с подходяща превенция бихме ги свели до минимум?
Tork се утвърждава като водещата световна марка за хигиена на производтсвени предприятия във всички сектори на икономиката. Световен бранд с повече от половин век история, на българсия пазар Tork създава тенденциите, свързани с екологосъобразност и е лидер в иновациите в професионалната хигиена по целия свят. През 1968 г. компанията представя първия диспенсър без централно подаване, а днес е в челните редици на дигитализиране на цялата почистваща индустрия и всичко това, за да подпомага бизнеса на българските брандове и партньори, които да могат да се посветят изцяло на производтсвения си процес. Какви са новите проекти с които бранда ще изненада клиентите си в България? Какво стои в следпродажбеното обслужване в политиката на Торк и Какво остава “зад колисите”. Ще разберем лично от Десислава Сулцер и Радослав Сапунджиев акаунт менидъри за България на бранда Торк.
Не пропускайте “Брандовете на България” в петък от 19.30 часа в ефира на ТV1, YouTube TV1 България и Facebook TV1 България, както и на официалния ни сайт: https://tv1.bg.