На 4 април 2024 г. в Интер Експо Център се проведе официалната церемония по връчване на Вторите Годишни Награди „Бранд на България“
Генерален партньор на форума е Интер Експо Център.
По време на официална гала церемония, проведена в Зала “Витоша” в Интер Експо Център, известни и утвърдени брандове от цялата страна бяха удостоени с награди за техния принос към развитието на българската икономика и иновациите в бизнеса.
Събитието бе организирано от Мария Василева – автор и водещ на телевизионното предаване „Брандовете на България“ по ТВ1, една продукция на TВ1 България и Интер Експо Център. Връчването на наградите се състоя в рамките на изложение „Архитектурно-строителна седмица“. Ко-водещ бе Павел Владимиров, водещ от БНТ и основател на CINEMATIKA.
Награди „Бранд на България“ със симовола „лъв“, олицетворяващ просперитета на България и основен елемент в герба на страната ни, бяха връчени на над 15 български бранда, които се отличават с иновации, устойчиви бизнес модели и социална отговорност. Почетните места заеха Черноморец, Исторически парк, RoboBizz, Brain Storm Consult, Център за безопасност и здраве при работа, УНСС, Viva Credit, Peri, Al-Amar, Next Basket, Premio Travel, Eliza Beauty, Cozy Wear, ТВ1 и Интер Експо Център.
Годишните Национални Награди “Бранд на България” подчертаха значението на малкия и среден бизнес, както и възходящия импулс към икономическата сцена в България. Събитието имаше за цел да отдаде заслужено внимание и признание към брандове от цялата страна, установени на български пазар, както и техния значителен принос за развитието на българската икономика. Да даде възможност да се разкажат както предизвикателствата пред различни сектори на икономиката, така и да се наградят усилията на хората, които са двигатели към положителна промяна и са градетели на новата бизнес среда на България. Фокус в селекцията са освен наложени и изявени брандове, които са двигател на икономиката на страната, и такива, които имат принос в малкия и среден бизнес и дават пример на останалите и надежда, че златните години пред българската икономика предстоят.
Освен наградите, програмата обхвана и дискусионен панел на тема “Бъдещето пред Брандовете на България и устойчивото бизнес развитие” с комисия, съставена от Ивайло Иванов (управител на Интер Експо Център), Камелия Терзийска (управител на Brain Storm Consult), Ивайло Георгиев (СЕО Next Basket), Николай Нероев (основател на Robo Bizz), Румен Ковачев (директор на ТВ1 България) и Иван Тихов (представител за България на немската бизнес организация BVMW e.V). Участниците в дискусията анализираха текущите тенденции и предизвикателства пред бизнеса в контекста на дигиталната трансформация, изкуствения интелект и глобалните партньорства.
За настроението на гостите се погрижи певецът Искрен Пецов, чийто музикален репертоар добави неповторима емоционална нотка към събитието.
” Тези „Втори Годишни национални награди Бранд на България“ са от изключително значение за цялостната микроикономическа сцена на страната. Защото както от големите, така и от малките български брандове и от техните пазарни успехи зависи голяма част от икономическата стабилност на страната и промяната на цялостната предприемаческа среда.
Моята мисия е да им даваме гласност и като представител на медия с фокус върху свободната журналистика в България ТВ1 България, да търся отговори и решения от съответните държавни институции в полза на българския бизнес.“ – сподели Мария Василева, организатор на събитието и водещ на „Брандовете на България“.
Второто издание на Годишните Награди “Бранд на България” потвърди ангажираността на Интер Експо Център към подкрепата на бизнес средата в България, както и значението на медийното партньорство с ТВ1 България за развитието и популяризирането на български брандове на национално и международно ниво.