Бранда Gift Tube е част от общността на предаването Брандовете а България с Мария Василева по ТВ1 България
Точно преди пет години брандът GIFT TUBE стартира като платформа, която предлага избор на оригинален, но нематериален подарък. Концепцията да поднесеш преживяване вместо вещ е все по-популярна не само когато става дума за лични подаръци. Стотици са и компаниите, които виждат в преживяването по-добрата алтернатива за стимул и мотивация на служителите. Зад амбициозния проект Gift Tube стоят две дами – Владимира Коева и Любомила Тотина, които с размах развиват културата на подаряването на емоции. В платформата им има над 800 забавления, които могат да бъдат подарени под формата на ваучер. „5-те години, откакто развиваме брандът, бяха динамични. Трендът да мотивираш служителите с преживяване стигна и до съвсем малки компании, с по 5, 10 или 30 служители. Това е сериозна крачка, тъй като този тип инсентиви се възприемаха предимно от големите международни компании у нас“, споделят основателите на бранда. Търсенето на подаръци преживявания расте и в сегмента на крайните клиенти. „Съдим по собствения си растеж, но това отчитат и инструментите на Google. Ако преди няколко години търсенето с ключова дума „подарък“ даваше като резултати основно физически продукти, сега една сериозна част от потребителското търсене е насочено именно към подаръчните ваучери за преживявания.
Предимствата да подариш преживяване са много – създаваш емоция, спомен, очакване. Когато работодател „награди“ служител с такъв бонус, той показва оригинален подход и индивидуално отношение. Друг плюс е, че преживяванията имат по-голям потенциал да се споделят от материалните придобивки. Като решение за бизнеса платформата gift-tube.com е оценена добре и през октомври тази година тя стана носител на златен медал в категорията Социални придобивки за фирми от най-голямото работодателско изложение Career Show 2023. Платформата gift-tube.com предлага на клиентите си универсални ваучери на стойност или ваучери за конкретни преживявания. Най-честият избор на фирмите са ваучери за сума, определена от компанията. С тях всеки служител има свободата да избере сам преживяването си – дали полет с балон, рафтинг, кулинарен урок, фотосесия или игра в ескейп стая – опциите стигат до 800. Освен това GIFT TUBE предлагат цялостен брандинг на ваучери и опаковки. А оригиналната опаковка тубус е безплатна за всеки клиент, независимо дали поръчката идва от фирма или е за личен повод. Какво отличава брандът Gift Tube според неговите създатели?
„Ние не сме нито дискаунт платформа, нито просто маркетплейс за услуги, защото се стремим към добавена стойност. Нашите клиентите не търсят намаления, а качествени услуги, с които да направят вълнуващ подарък. Имаме разнообразно портфолио, гъвкави решения за избор или замяна, предоставяме като подарък нашата опаковка. А благодарение на успешните колаборации с партньори успяваме да радваме клиентите си и с безплатно преживяване към всеки закупен ваучер“, споделят Любомила и Владимира.
Откъде идват зарядът и вдъхновението?
Когато продаваш емоция и щастливи моменти, този висок заряд държиш и в работата. Вдъхновението идва и от десетките партньори, български бизнеси, които предлагат изживявания. Пилоти, инструктори, състезатели, собственици на конни бази, на малки студиа фотографи, коучове – с тези хора се работи прекрасно, защото са отдадени на това, което правят в много голяма степен и това дава допълнителен заряд.
След 5 години онлайн брандът Gift Tube вече посреща клиентите си и във физическа локация със собствен щанд, който работи всеки ден в Парадайс Център.