Третите годишни награди „Бранд на България“ отличиха най-успешните компании у нас в 26 бизнес категории

Третите годишни награди „Бранд на България“

Третите годишни награди „Бранд на България“ отличиха най-успешните компании у нас в 26 бизнес категории

Организаторът на конкурса Мария Василева със заявка да превърне датата 13 октомври в Ден на българските предприемачи българи по цял свят

На 13 октомври се проведе тържествена гала церемония по връчване на Третите годишни национални награди „Бранд на България“ в столицата под мотото „Новият златен век на България“ Събитието се откри тържествено с химна на България и с официалното приветствие с лично послание към двигателя и обединителя на българските брандове по света Мария Василева лично от Вицепрезидента на Републиката – г-жа Илияна Йотова, чрез представителя г-жа Милена Димитрова – Главен експерт в кабинета на вицепрезидента.

Стилното събитие се състоя в балната зала на Гранд Хотел Астория, София, като събра на едно място над 150 гости – водещи политически фигури и представители на дипломатическата общност у нас, предприемачи и бизнес лидери в различни сектори на икономиката в и извън пределите на страната, създатели на български бранове от множество държави, дошли специално за мащабния форум. Сред специалните гости бяха г-жа Милена Димитрова – Главен експерт в кабинета на вицепрезидента, г-жа Богдана Панайотова – главен архитект на столицата, Ген. Лейтенант Румен Миланов, бивш директор на „Нацинална служба за Борба с организираната престъпност“, Георги Илиев – кмет на район Слатина, както и  Н.Пр Закия Ел Мидауи – посланик на Кралство Мароко.

Конкурсът „Бранд на България“ е инициатива на г-жа Мария Василева, дългогодишен журналист и водещ на предаването „Брандовете на България“ по ТВ1. Амбицията на организаторите е не само отличаването на брандове с принос към икономическата среда у нас, но и засилването на трансграничното сътрудничество на българските марки по света. В тазгодишното издание специални гости бяха представители от Български бизнес клуб в Лондон, под ръководството на Антоанета Цочева, сериен предприемач от Англия с мисията да обединява българските бизнеси по света.

Събитието беше отбелязано и с поздравителен адрес от председателката на 51-вото Народно събрание, г-жа Наталия Киселова, която поздрави организаторите и всички наградени участници в конкурса за техния принос към развитието на българския бизнес и предприемачество.

На сцената на „Бранд на България 2025“, с водещи емблематичния Ники Кънчев и организатора на конкурса журналистката от ТВ1 Мария Василева,  бяха отличени 26 български компании, които не просто присъстват на пазара, а го развиват със своята визия, ценности и характер. Тазгодишните лауреати са:

  1. Луксозни круизни пътешествия – inCruises International
  2. Ново поколение изкуствен интелект в полза на българските брандове – Synthesight
  3. Дигитална трансформация с Изкуствен интелект – ENTOURAGE CONSULTING
  4. Иновация в земеделието – Тимак Агро България
  5. Луксозни автомобили – PROMOSALE
  6. Здравословно хранене – Cake no Bake
  7. Най-бързо развиващ се бранд за испански вина, представен в България – Leo & Nine Wines
  8. Иновативен продукт в сферата на здравословния начин на живот – ENAGIC
  9. Иновация и принос към сектор Фризьорство в България – Aadhira
  10. Български бранд вносител – El Gastro
  11. Финанси – Credit Trust
  12. Животновъдство и месопреработка – Харман
  13. Хлебопроизводство – Добруджански хляб
  14. Гурме продукти, произведени в България – Ферма Георгиев
  15. Козметична индустрия – Miracle Woman
  16. Иновация в сватбената индустрия – Сватбено изложение Астория
  17. Устойчивост в социалната отговорност – SOS Детски селища България
  18. Екология – Нулеви отпадъци
  19. Иновация в образованието и дигиталното обучение – EduQuest
  20. Български бранд с българска роза, създаден зад граница – Naturellw with Love
  21. Дамски български брандове, създадени зад граница – Happy and Successful Woman Academy
  22. Дентален туризъм – AllDental
  23. Счетоводство – Вак Консулт ЕООД
  24. Иновация в изкуствен интелект в електронната търговия – RoboBizz
  25. Иновативни храни – ANTARTA
  26. Създаване на Бизнес общност – Български бизнес клуб с основател Антоанета Цочева.

Тържествената вечер обедини българи от България и от различни краища на света, създатели на успешни български брандове, които доказват, че духът на предприемачество и иновации няма граници.

Сред специалните гости на събитието бяха личности с принос към обществения и икономически живот на страната, като повече от двадесет от тях бяха отличени с почетни призове за своя принос към Родината.

„За мен и екипа на „Бранд на България“ е изключителна чест да бъдем тази вечер ваш домакин – хората с доказан принос към икономическата среда у нас и репутацията на страната ни извън граница“, сподели по време на церемонията г-жа Мария Василева, организатор и собственик на конкурса.

Специален акцент на вечерта беше официалното анонсиране на сдружението „Международен дамски бизнес клуб“, с президент Илияна Вакъвчиева и съоснователи Мария Василева и Даниела Иванова. Организацията цели да обединява жени – лидери от България и чужбина, с цел развитие на сътрудничеството, менторството и общи бизнес проекти.

За тържествената атмосфера на събитието допринесоха и великолепните музикални и танцови изпълнения на виртуозната Рая Костова – пиано, Ева Бел – вокал,  Тамара Ангеловска – оперно пеене, Ангелина Грозева – живо слови, Мария Стоянова – танц.

 

Събието уважиха и Лъчезар Динев – директор на Българо-Китайската търговско-промишлена палата и ген.лейтенант Румен Миланов – бивш директор на Национална служба „Жандармерия“, както и на Национална служба за „Борба с организираната престъпност“.

Основен медиен партньор на събитието е ТВ1 България.
……………………………………………

За ТВ1 България

ТV1 е една от първите независими телевизионни компании в България с репутация и опит както на българския пазар, така и на територията на Европа и Азия.

ТV1 България е политематична медия с икономическо, социално и лайфстайл съдържание, независисимо от ограниченията на външни фактори и с фокус върху свободата на словото в България. Предаванията в ефира на телевизията са алтернатива и друга гледна точка на актуални за обществото теми, разглеждани и в големите медийни групи, но без наложените ограничения за контрол на съдържанието.

За предаването „Брандовете на България“

Предаването  Брандовете на България е лидер сред предаванията, които дават форум на създателите на по-добрите брандове на България да говорят и да споделят своите постижения с рекламен фокус върху името на компанията.

Форматът“ Брандовете на България“ успешно се утвърди през последната година в ефир като начин за ефективна реклама на корпоративния и личния бранд пред подбрана и сегментирана аудитория от българи и чужденци на високи мениджърски позиции, лидери на мнение и дипломатическата общност в България.

 

За медийни контакти:

Мария Василева

Телефон: 089 848 2538

brandsofbulgaria@gmail.com

www.Tv1.bg

 

      

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Нашият уебсайт използва бисквитки, за да подобри разглеждането му във Вашия браузър.